Wdrożenie nowych modułów systemu Doclogix w firmie Cushman&Wakiefield

Solvena Management Systems

Wdrożenie nowych modułów systemu Doclogix w firmie Cushman&Wakiefield

Zespół konsultantów Solvena zakończył prace związane z zaprojektowaniem i wykonaniem kolejnych, dedykowanych modułów systemu Doclogix. Zakres funkcjonalny modułów obejmuje m.in. zarządzanie i raportowanie w zakresie realizowanych projektów , działań sprzedażowych, przygotowania i zatwierdzania kontraktów oraz planów zakupowych etc.

Podstawowym celem postawionym przed naszym zespołem projektowym było dostarczenie funkcjonalności, która zautomatyzuje i usprawni kluczowe procesy realizowane przez pracowników firmy Cushman&Wakiefield jak również zapewni płynną wymianę informacji wewnątrz firmy. Dzięki zaangażowaniu naszego zespołu oraz pracowników firmy Cushman&Wakiefield udało się w pełni osiągnąć zakładany cel i dostarczyć produkt, który spełnia wymagania Klienta. Całość rozwiązania zaimplementowanego u klienta objęta jest opieką serwisową, w ramach której Solvena zapewnia sprawne działanie systemu i świadczy wsparcie dla administratora oraz użytkowników końcowych.


Fatal error: Class 'wassup_checkComment' not found in /home/solvena/domains/solvena.pl/public_html/wp-content/plugins/wassup/wassup.php on line 2490