Aplikacja mobilna
Platforma EKORADAR zawiera aplikacje dla urządzeń mobilnych (terminali, tabletów etc) pracujących z systemem Android umożliwiającą odpowiednio
Firmie wywozowej wprowadzanie informacji o dokonanych odbiorach pojemników z Punktów Zbiórki na podstawie odczytu kodów kreskowych lub tagów RFID. Dodatkowo umożliwia lokalizowanie PZ na mapie i przekazywanie informacji np. o nieprawidłowej segregacji.
Urzędnikowi lub strażnikowi miejskiemu wprowadzanie bieżącą informacje o PZ i wprowadzanie danych np. z kontroli dane do protokołu kontroli, zdjęcia itp..
Mieszkańcowi dostęp do bieżącej informacje o PZ, zrealizowanych odbiorach i harmonogramie. Za pomocą aplikacji można dokumentować i zgłaszać np. dzikie wysypiska czy inne nieprawidłowości.
dane do protokołu kontroli, zdjęcia itp..
Informacje gromadzone w powyższy sposób są dostępne dla użytkowników Aplikacji Zarządzającej wraz ze wskazaniem kodu pojemnika, ilości, lokalizacji (GPS), czasu i zgodności zbiórki z deklarowaną.